کاری کنید که سئو برای شما کار کند و از آن پاداش بگیرید

post area

کلاهبرداری های زیادی وجود دارد که با کار از خانه به شما وعده ثروت فوری می دهند. متأسفانه، میلیون ها نفر هر ساله این برنامه ها را خریداری می کنند و در نهایت خراب می شوند. از این کلاهبرداری ها به هر قیمتی اجتناب کنید. با ساختن کسب و کار خود، با چیزهای محکم همراه شوید. از تکنیک های SEO در این مقاله استفاده کنید و کسب و کار شما می تواند شکوفا شود.

همیشه مطمئن شوید که صفحات جداگانه ای که سایت شما را تشکیل می دهند به خودشان و همچنین صفحه اصلی وب شما پیوند دارند. با داشتن صفحات بیشتر که بین خود پیوند برقرار می کنند، ترافیک بیشتری توسط هر صفحه جداگانه دریافت می شود. این یکی از اساسی ترین راه ها برای بهینه سازی و افزایش ترافیکی است که از قبل به سایت خود دریافت می کنید. یکی از راه های شگفت انگیز برای جلب توجه مادیان به سایت بازاریابی خود این است که یک بخش منبع به سایت خود اضافه کنید. با این کار می توانید دید بیشتری در موتورهای جستجو داشته باشید.

این به ناچار ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، این بخش منبع به احتمال زیاد مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهد کرد. یکی از توصیه هایی که در دنیای سئو می شنویم این است که کلمات کلیدی را در تگ های نظرات خود قرار دهید. به جای آن باید بر ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط تمرکز کنید. اگر می‌خواهید سایت خود را راه‌اندازی کنید و می‌خواهید در بالای نتایج جستجو نشان داده شود، باید مطمئن شوید که محتوای منحصر به فرد عالی می‌نویسید. اگر محتوای شما منحصر به فرد نباشد، هرگز بالاتر از سایر وب سایت هایی که دارای همین ویژگی هستند، نخواهید بود. برای رتبه بالاتر در نتایج موتور جستجو، پیوندهایی به وب سایت های خارجی را در محتوای خود قرار دهید. مطمئن شوید که به وب‌سایت‌هایی پیوند می‌دهید که با شما رقابت نمی‌کنند و محتوای مرتبط با سایت شما دارند. به عنوان مثال، می توانید به یک مقاله اطلاعاتی یا یک ویدیو پیوند دهید. در حالی که داشتن کلمات کلیدی مرتبط و محبوب برای بهینه سازی مناسب موتورهای جستجو کلیدی است، اما بسیار مهم است که صفحات خود را با کلمات کلیدی پر نکنید.

موتورهای جستجو صفحاتی را که بیش از حد مملو از کلمات کلیدی هستند

به عنوان وسیله ای برای کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو یادداشت می کنند و بر این اساس آنها را جریمه می کنند. مطمئن شوید که صفحه شما در این دسته قرار نمی گیرد. یک جستجوگر پیوند دریافت کنید و مطمئن شوید که همه پیوندهای شما کار می کنند. این بررسی را حداقل یک ماه در میان انجام دهید تا از داشتن لینک های بد در سایت خود جلوگیری کنید. خوانندگان از آن متنفرند زیرا باعث می شود به نظر برسد که به سایت توجه نمی کنید و اگر لینک های خراب زیادی داشته باشید موتورها شما را در رتبه بندی جریمه می کنند. هر مقاله ای که در یک برنامه بازاریابی مقاله منتشر می کنید احتمالاً شامل بخش بیوگرافی نویسنده می شود. اطمینان حاصل کنید که بیوگرافی نویسنده شما شامل پیوندهایی به وب سایت شما است و از همان کلمات کلیدی استفاده می کند که در سایر تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنید. یک بیوگرافی خوب، مقاله شما را به ابزار موثرتری برای افزایش در معرض دید موتورهای جستجو تبدیل می کند. با ایجاد یک صفحه هواداران برای شرکت خود از طریق فیس بوک، کاربران آنلاین را وادار کنید تا شما را “لایک” کنند.

شبکه های اجتماعی می تواند به معنای بازدهی کلانی برای سایت کاملاً بهینه شده باشد. طرفداران صفحه شما با به اشتراک گذاشتن محتوا بر روی دیوارهای خود و با دوستان خود، این خبر را برای شما منتشر می کنند، که صدها یا حتی هزاران بازدید کننده منحصر به فرد را ترغیب می کند تا از صفحه شما و همچنین وب سایت واقعی شما بازدید کنند. اگر طراحی سایت شما شامل متنی است که به طور مکرر در کل سایت تکرار می شود، می توانید با تبدیل آن عبارت کلیدی، آرم یا شعار به یک شی تصویر، کد سایت را بهینه کنید. اجازه دهید عبارت کلیدی فقط در مهمترین صفحه وب سایت به صورت متن باقی بماند.

این سایتی است که عنکبوت های موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه سایت شما بر اساس محتوا از آن استفاده می کنند. این صفحه در نتایج جستجو نمایش داده می شود. هنگام تلاش برای بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو، مطمئن شوید که کلمات کلیدی را که META تگ می کنید با دقت انتخاب کنید. کلمات درست می توانند تفاوت بین موفقیت و شکست باشند. هر چه شخصی که جستجو می کند بیشتر شما را با استفاده از یک کلمه خاص بیابد، آن کلمه به عنوان انتخاب کلمه کلیدی بهتر است. در تبادل لینک که با هزاران سایت مبادله می کنید، درگیر نشوید. تبادل لینک باید بین دو سایت انجام شود، نه بیشتر، تا لینک های ایجاد شده توسط موتورهای جستجو واقعی دیده شوند. آنها مزارع پیوند را مشروع نمی دانند، بنابراین زمانی که برای دریافت پیوند خود بر روی یکی از آنها تلف می کنید، تلف می شود. بازگرداندن لینک ها به سایت شما در رسانه های اجتماعی عالی است، اما شما نیاز دارید که افراد ابتدا حساب های رسانه های اجتماعی شما را پیدا کنند! به تمام حساب های خود از وب سایت خود در منطقه ای که به راحتی در صفحه شما یافت می شود پیوند دهید.

سمت راست بالای هر صفحه رایج ترین مکانی است که این موارد از آن لینک می شوند. اگر می‌خواهید محتوای ویدئویی جاسازی‌شده یا پیوندی را در وب‌سایت خود بگنجانید، باید کد را طوری تغییر دهید که کلمات کلیدی توصیفی را به عنوان بخشی از عنوان و برچسب‌های شیء درج کند. این اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجو ویدیوها را در تعیین کلی امتیاز مربوط به سایت شما در نظر می گیرند. به طور مرتب لینک ها یا تصاویر خراب در وب سایت خود را بررسی کنید. اگر صفحه‌ای با لینک‌هایی دارید که به محتوای ناموجود اشاره می‌کنند، احتمالاً هرگز توسط موتورهای جستجو ایندکس نمی‌شوند. موتورهای جستجو به سایت هایی با لی های شکسته بیش از حد معروف هستند.

اطمینان حاصل کنید که با انجام تعمیرات معمول در سایت خود این اتفاق برای شما نمی افتد. وب سایت خود را از رقبای خود متفاوت کنید. اگر محصولی را می فروشید که افراد زیادی آن را می فروشند، باید اطلاعات شما منحصر به فرد باشد. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و مطالب خود را بنویسید. این نه تنها به شما کمک می کند تا از رقبا جدا شوید، بلکه لینک های ورودی نیز دریافت خواهید کرد. برای بهینه سازی نتایج موتور جستجوی خود، همیشه باید سعی کنید از “متداول ترین اصطلاحات” مرتبط با جستجوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال شخصی برای تعمیر سرویس بهداشتی خود هستید، باید به جای “کسی که توالت شما را تعمیر کند” به دنبال “لوله کش” باشید. همچنین جملات کامل را تایپ نکنید. سعی کنید جستجوی خود را به چند عبارت کاهش دهید. یک کسب و کار شکوفا آرزوی هر کارآفرین وب است. و تعجب خواهید کرد اگر بدانید که میلیونرهای بزرگ وب که آن را می سازند، کسانی هستند که سایت های خود را می سازند و به بازار عرضه می کنند. خنده دار نیست که هیچ کس با استفاده از برنامه “سریع پولدار شدن” شخص دیگری مغول نمی شود؟ به خاطر داشته باشید که از این نکات برای راه اندازی سایت خود استفاده می کنید.

منبع: سایت سئو وین

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *