چگونه کالج را آسان، سرگرم کننده و اثر بخش کنیم

post area

برای بسیاری، کالج یکی از مهم ترین دوران زندگی است و زمینه را برای همه دستاوردهای حرفه ای و علایق فکری آینده فراهم می کند. بنابراین، فرآیند تصمیم گیری در مورد اینکه در کدام موسسه شرکت کنیم، چه دوره تحصیلی را دنبال کنیم و چگونه هزینه آن را پرداخت کنیم، می تواند واقعاً حیاتی باشد. برای دریافت توصیه های فوق العاده برای پیمایش در این مرحله چالش برانگیز زندگی، به خواندن ادامه دهید.

وقتی در روز اول دانشگاه وارد اتاق خود می شوید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با هم اتاقی های خود دوستانه رفتار کنید. اینها افرادی هستند که بقیه سال را با آنها سپری می کنید، بنابراین بسیار هوشمندانه است که بلافاصله با آنها دوست شوید. وقتی می خواهید مدرسه ای را انتخاب کنید که می خواهید در آن شرکت کنید، باید تمام جوانب مثبت و منفی مدرسه را در مقایسه با رشته تحصیلی خود بسنجید. می‌توانید فهرست‌های زیادی پیدا کنید که به شما می‌گوید دپارتمان مدرسه مورد علاقه‌تان در چه رتبه‌هایی قرار دارد.

سعی نکنید همه کارها را در یک ترم انجام دهید. زمانی که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و همه چیز جدید است، رسیدن به موفقیت آسان است. اگر سعی کنید حداکثر تعداد واحدها را بگیرید و به هر فعالیت دانشگاهی که جالب به نظر می رسد بپیوندید، به سرعت از بین خواهید رفت. تعداد معقولی واحد درسی بگیرید و یک یا دو فعالیت ترم اول خود را امتحان کنید.

یاد بگیرید چگونه با استفاده از قالب “5 پاراگراف انشا” مقاله بنویسید. این یک قالب مقاله ساده است که اغلب در مدرسه ابتدایی یا راهنمایی تدریس می شود. اگرچه یادگیری آن ساده است، اما در دانشگاه بسیار ارزشمند است. این فرمت به شما کمک می کند تا به راحتی از طریق اکثر تکالیف انشا بگذرید. به مطالعات خود پایبند باشید. کالج می تواند زمان سرگرم کننده ای باشد، با تجربیات جدید فراوان، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که چرا آنجا هستید. برای کمک از معلمان و سایر دانش آموزان وقت بگذارید و مطمئن شوید که تکالیف خود را در صورت نیاز انجام می دهید تا نمرات شما قوی بماند. هنگام برنامه ریزی کلاس های خود، مطمئن شوید که به خود استراحت دهید. سعی کنید بیش از سه ساعت کلاس بدون حداقل یک ساعت استراحت نگذرانید. این به شما فرصتی می دهد که غذا بخورید، مطالعه کنید، تماس تلفنی برقرار کنید یا به کارهای دیگر رسیدگی کنید. همچنین هوشیاری شما را بهبود می بخشد.

برای انتخاب رشته خود فراتر از دروس انتخابی خود نگاه کنید. به عنوان مثال، باشگاه ها، گروه ها و برنامه های کارآموزی زیادی در محوطه دانشگاه وجود دارد. در باشگاه‌ها ثبت‌نام کنید و موقعیت‌های تحصیلی کار را امتحان کنید. این احتمال وجود دارد که کالج شما هر روز فعالیت های متعددی داشته باشد. متعهد شوید که هر هفته یک فعالیت کاملاً جدید را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که در دقیقه ای که مجاز هستید در کلاس ها ثبت نام کنید. اگر برای ثبت نام منتظر بمانید، احتمال زیادی وجود دارد که کلاس ها، معلمان و زمان های مورد نظرتان را بدست نیاورید. این می تواند شما را در یک موقعیت بسیار نامطلوب قرار دهد که در آن با یک برنامه دشوار مواجه خواهید شد.

حتما یادداشت های خود را قبل از خواب مرور کنید تا برای یک آزمون بزرگ آماده شوید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، ذهن شما هنگام خواب اطلاعات را مرور می کند. شما با اطلاعات موجود در بخشی از ذهن خود که به راحتی قابل بازیابی است بیدار خواهید شد. برای گرفتن بورسیه لازم نیست دانشجوی عالی باشید. بورسیه هایی وجود دارند که به طور خاص برای دانش آموزان متوسط ​​تا کمتر از متوسط ​​طراحی شده اند. این بورسیه ها اغلب از طریق مدرسه شما در دسترس هستند. با مشاور کمک مالی خود صحبت کنید تا در مورد این نوع بورسیه ها و نحوه درخواست آنها بیشتر بدانید. آیا افکار ترک خانه شما را می ترساند؟ سپس چند دوره کالج آنلاین را برای کمک به ایجاد اعتماد به نفس خود در نظر بگیرید. همچنین کالج های اجتماعی وجود دارد که به شما امکان می دهد در خانه زندگی کنید و به کالج رفت و آمد کنید. این به شما این امکان را می دهد که در حین تحصیل همچنان با خانواده خود وقت داشته باشید.

اگر در یکی از موضوعات دانشگاهی خوب عمل می کنید، باید گزینه های شغلی در آن زمینه را بررسی کنید و همچنین به تدریس خصوصی بپردازید. می‌توانید به سایر دانش‌آموزان کلاس‌های خود آموزش دهید یا دانش‌آموزان دبیرستانی را در آن منطقه پیدا کنید. به دنبال تابلوهای اعلانات در اطراف دانشگاه بگردید که بتوانید بروشور را روی آن قرار دهید. می توانید معلمان محلی را در اینترنت بیابید.

هنگام تحقیق در مورد قیمت تحصیلات دانشگاهی، درک کنید که “قیمت برچسب” یا قیمتی که کالج یا دانشگاه لیست می کند اغلب آن چیزی نیست که شما می پردازید. ممکن است در نهایت واجد شرایط دریافت کمک مالی مدرسه یا دولتی شوید. همچنین ممکن است هزینه ها و هزینه های اضافی برای کتاب های درسی و سایر مواد بپردازید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *