بهینه سازی موتورهای جستجو: چگونه می توانید این کار را برای شما انجام دهید؟

post area

در دنیای اینترنت، اگر مردم از سایت شما بازدید نکنند، شما هیچکس نیستید. اگر مردم هنگام جستجوی اینترنتی خود سایت شما را پیدا نمی کنند، مثل این است که شما اصلاً زحمت ایجاد یک وب سایت را هم به خود نداده اید. یکی از راه های جلوگیری از این دام استفاده از سئو یا بهینه سازی موتور جستجو است. در اینجا چند راه برای اعمال سئو در سایت شما وجود دارد.

در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو فضایل بسیاری وجود دارد و صبر و شکیبایی بزرگترین آنهاست. هنگامی که سایت خود را ترافیک می کنید، به خصوص اگر یک تاجری هستید که خودتان آن را انجام می دهید، باید متوجه باشید که برای کسب رتبه برتر کسب و کارتان زمان می برد. نتایج ممکن است ماه ها طول بکشد، اما شما باید در این مدت به کار خود ادامه دهید.

اگر در بهینه سازی موتورهای جستجو تلاش می کنید، هر صفحه در سایت شما باید دارای تگ های متا توضیحات باشد. این تگ‌های توضیحات با ارائه یک تار سریع و مفید هنگام نمایش در صفحات نتایج جستجو، برای صفحه وب شما مفید هستند. مختصر و مرتبط بودن بهترین محتوای متا تگ را ایجاد می کند. انجام این کار باعث افزایش ترافیک وب سایت شما و بالا بردن رتبه شما در موتورهای جستجو می شود.

یک وب سایت استثنایی بسازید. قبل از انجام هر گونه سئو برای وارد کردن وب سایت خود به صفحه اول نتایج جستجو، صادقانه از خود بپرسید که آیا وب سایت شما واقعاً یکی از 5 وب سایت برتر جهان در مورد موضوع انتخابی شما است یا خیر. اگر نمی توانید با اطمینان به این سوال پاسخ مثبت دهید، روی بهبود وب سایت خود کار کنید.

استفاده از فید محصول واقعا می تواند به دستیابی به مشتریان جدید کمک کند. تصاویر، قیمت‌ها، خدمات و محصولات موجود را می‌توان در فیدها گنجاند. به سایت های مقایسه خرید و همه موتورهای جستجوی اصلی ارسال کنید. یک فیدخوان همچنین می تواند به مشتریان کمک کند تا در یک فید مشترک شوند.

به منظور کمک به خزنده ها و عنکبوت ها در فهرست کردن وب سایت شما، باید یک نقشه سایت ایجاد کنید. نقشه سایت لیستی از تمام صفحاتی است که سایت شما را تشکیل می دهند. با ایجاد یکی، عنکبوت های وب قادر خواهند بود حتی مبهم ترین و پنهان ترین صفحات را کشف کنند و همچنین اطلاعات مهم دیگری را دریافت کنند. این باعث می شود دید شما در اینترنت افزایش یابد.

اگر در حال نوشتن یک وبلاگ هستید، محتوای خود را با استفاده از تگ های سرفصل تا جایی که می توانید بدون کاهش خوانایی بهینه کنید. با عنوان وبلاگ در یک تگ <h1> </h1> شروع کنید و از آنجا به پایین کار کنید و محتوای اصلی پست را در یک تگ <h6> </h6> قرار دهید. این به عنکبوت های موتورهای جستجو می گوید که کدام محتوا را مهم تر می دانید.

اگر به دنبال بهبود بهینه سازی موتور جستجوی خود هستید، یکی از مواردی که به بهبود کسب و کار شما کمک می کند، برچسب عنوان است. تگ عنوان شما قطعه شماره یک محتوا برای جستجوگران است. عنوان خود را نسبتاً کوتاه نگه دارید – بین هشت تا ده کلمه طولانی. همچنین، نباید با نام شرکت خود شروع کنید.

بازنویسی SEO خود را با نگاه کردن به برچسب توضیحات خود شروع کنید. این تگ باید با نیازهای مشتریان شما مرتبط باشد تا هنگام جستجوی برچسب، شما را پیدا کنند. محتوای این قسمت نباید بیش از 30 کلمه باشد. اجازه ندهید حجم فایل این صفحه از 100 کیلوبایت بیشتر شود.

کوتاه کننده URL مناسب را انتخاب کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که موتور جستجو همچنان برای یافتن شما اعتبار کسب می کند، اما برخی از شرکت های کوتاه کننده URL اجازه انجام این کار را نمی دهند. موارد مناسبی را جستجو کنید که اعتبار را در جایی که باید به شما بدهد، و موتور جستجوی شما از شما تشکر خواهد کرد.

هرگز از پیوندهای “پنهان” که بازدیدکنندگان نمی توانند ببینند استفاده نکنید. این لینک‌ها از همان روزهای اولیه بهینه‌سازی موتورهای جستجو باقی مانده‌اند، زمانی که خزنده‌های موتورهای جستجو کورکورانه لینک‌ها را دنبال می‌کردند و بر این اساس رتبه وب‌سایت را بهبود می‌دادند. امروزه موتورهای جستجو به اندازه کافی باهوش هستند که از لینک های مخفی اجتناب کنند، و حتی برخی اگر آنها را در وب سایت شما پیدا کنند، شما را جریمه می کنند.

تا حد امکان از فریم ها و AJAX دور باشید. این برنامه ها در عین زیبایی و پر زرق و برق بودن، به شما اجازه لینک دادن از آنها را نمی دهند و خزنده های موتورهای جستجو نمی توانند محتوای داخل آن را بخوانند. اگر باید از آنها استفاده کنید، آنها را با محتوای مرتبط احاطه کنید تا به موتورهای جستجو اجازه دهید در مورد گنجاندن سایت شما تصمیم بگیرند.

اگر در حال انجام یک جستجوی اینترنتی هستید، مفید است بدانید که صفحه اول نتایج جستجو، آنهایی هستند که بیشترین ارتباط را با درخواست شما دارند. به این ترتیب، کلیک بر روی آنها، باید بهترین پاسخ ها را در مورد موضوع مورد نظر به شما ارائه دهد.

اگر 50 ایده دارید که می خواهید در آن محتوا ایجاد کنید، 50 سایت مختلف ایجاد کنید. تلاش برای گنجاندن همه چیز در یک سایت باعث کاهش رتبه شما در همه آنها می شود. هرچه در محتوای داخل سایت سازگارتر باشید، سایت شما معتبرتر در نظر گرفته می شود.

در مورد انواع مختلف پیوندهای خارجی که می توانند رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش دهند، بیاموزید. چهار نوع اصلی عبارتند از پیوندهای متقابل، پیوندهای دایرکتوری، پیوندهای یک طرفه پولی و پیوندهای یک طرفه طبیعی. موتورهای جستجو هر یک از این لینک ها را به طور متفاوتی رتبه بندی می کنند، بنابراین قبل از شروع کمپین لینک خارجی خود، مزایا و معایب هر کدام را به خود آموزش دهید.

هرکسی که تازه وارد دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو شده است، باید از ابزارهای تحقیقاتی آنلاین موجود برای شناسایی مفیدترین کلمات کلیدی برای نوع خاصی از محتوایی که برای آن ترافیک بازدیدکننده بیشتری نیاز است استفاده کند. با انجام این کار، می‌توانید به طور تقریبی بیاموزید که جستجوها با استفاده از ترکیب‌های بالقوه کلمات و عبارات چقدر انجام می‌شوند و به فهرست محدود انتخاب‌های مؤثر برای هر موضوعی کمک می‌کند.

برای جلوگیری از کاهش رتبه صفحه خود هنگام تغییر دامنه، از شرکت میزبان خود درخواست ارسال چسبنده کنید. Sticky Forwarding موتورهای جستجو را از دامنه قدیمی شما به دامنه جدید شما فوروارد می کند و به آنها امکان می دهد تمام صفحات سایت جدید شما را فهرست بندی کنند. می‌توانید مدت زمانی را که می‌خواهید از تابع ارسال چسبنده استفاده کنید، مشخص کنید و فقط باید دامنه قدیمی خود را تا زمانی که طول می‌کشد نگه دارید.

استفاده از سئو وب سایت شما را برای موتورهای جستجو جذاب تر می کند، به این معنی که سایت شما در نتایج لیست بالاتر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که مردم با اجرای هر چه بیشتر نکات سئو سایت شما را می بینند و نتیجه آن افزایش تعداد بازدیدکنندگان و شاید بیشتر خواهد بود.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *