با این نکات بهینه سازی موتور جستجوی خود را انجام دهید

post area

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یک راه مطمئن برای افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو است اگر دقیقاً بدانید که چگونه آن را انجام دهید. مطمئناً از مشاوره این مقاله بهره مند خواهید شد. هر نکته توسط کسانی که موفق به رسیدن به رتبه بندی شده اند آزمایش شده است.

برای کمک به سئو سایت ، به جای استفاده از اعداد یا کلمات نامربوط، مطمئن شوید که کلمات کلیدی را در URL های صفحات مرتبط قرار دهید. این نه تنها برای بدنه اصلی URL، بلکه در نام فایل ها نیز کلیدی است. این باعث افزایش رتبه شما می شود، زیرا موتورهای جستجو به دنبال کلمات کلیدی مرتبط هستند.

وقتی نوبت به پیوند کلمات کلیدی شما می رسد، چه در سایت خودتان و چه در سایت دیگران، کیفیت در هر روز هفته بر کمیت برتری دارد. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما به طور طبیعی در محتوای با کیفیت پیوند داده شده اند. یک لینک مناسب و با کیفیت، جایگاه بسیار بالاتری نسبت به 10 لینک زباله برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که کسب و کار اینترنتی یک ماراتن است، خوب است که بر اساس کیفیت برنامه ریزی کنید تا در مدت طولانی دوام بیاورید.

یک راه عالی برای جذب افراد بیشتر به سایت شما این است که سایت خود را در گوگل فهرست کنید تا وقتی افراد از طریق گوگل جستجو می کنند صفحه شما ظاهر شود. فهرست کردن سایت خود به این روش، مکان وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن هزاران نفر با سایت شما و پیوندهای شما آشنا می شوند.

سایت خود را با استفاده از ناوبری پودر سوخاری بهینه کنید. ناوبری Breadcrumb به معنای شامل یک سری لینک است که بیننده را به صورت تدریجی به صفحه اصلی سایت شما هدایت می کند. این موارد باعث می شود بازدیدکنندگان مسیر خود را در اطراف سایت شما پیدا کنند و میزان بروز کلمات کلیدی مورد نظر شما را افزایش می دهند، به علاوه عنکبوت های موتور جستجو می توانند سایت شما را راحت تر ایندکس کنند.

مهمترین کلمات کلیدی سایت خود را در نوار ناوبری سمت چپ و عنوان صفحه اصلی خود قرار دهید. این متون قبل از متن اصلی در وب سایت شما جستجو می شوند، بنابراین باید کلمات کلیدی را که دوست دارید سایت شما با آنها بیشتر مرتبط باشد، درج کنید.

مطمئن شوید که برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود وقت صرف می کنید. محتوای خوب وب سایت به راحتی توسط بازدیدکنندگان خوانده می شود و در مقایسه با عنوان و برچسب های فهرست شده با داستان، سازگار است. در غیر این صورت، موتورهای جستجو ممکن است محتوای شما را ضعیف رتبه بندی کنند و پیدا کردن دنبال کنندگان را برای شما دشوارتر کند.

با تنظیم دقیق و دقیق محتوای وب سایت و برچسب های صفحه، مدیران وب سایت می توانند موقعیت وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو تا حد زیادی افزایش دهند. با این حال، مهم است که آنها این موقعیت های مطلوب را کسب کنند. سایتی که در صفحات نتایج رتبه بالایی داشته باشد، ترافیک زیادی دریافت می کند – اما اگر محتوای آن پایین تر از حد باشد، هیچ یک از آن را حفظ نخواهد کرد. محتوا پادشاه است.

به مشتریان خود نسبت به محصولات رایگان امتیاز دهید. با امتیازات سخاوتمندانه رفتار کنید، بنابراین برای آنها آسان است که پس از چند سفارش، آنها را نقد کنند. امتیازها می تواند به سمت محصولات یا اطلاعات باشد که فقط برای آن امتیازهای بازخرید کننده در دسترس است، بنابراین مشتریان احساس ویژه ای دارند زیرا به آن محصولات دسترسی دارند. یکی دیگر از گزینه ها این است که با هر سفارش، یک نوع بازی رایگان را وارد کنید.

از منابع خارجی برای پیگیری رتبه خود استفاده کنید. ممکن است این کار به تنهایی کار ساده ای به نظر برسد، اما رتبه شما در موتورهای جستجو دائما تغییر می کند. استفاده از یک منبع خارجی معمولاً به این معنی است که آنها رتبه های شما را برای چند ساعت یا چند روز پیگیری می کنند و به شما گزارش می دهند که میانگین شما در آن قرار دارد.

همیشه باید با استفاده از برنامه هایی مانند نوار ابزار گوگل یا الکسا بر رتبه بندی صفحه خود نظارت کنید. همچنین باید همیشه بدانید افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند از چه وب سایت هایی هستند. این به شما ایده می‌دهد که از چه نوع وب‌سایتی دیگری بازدید می‌کنند. شاید بتوانید آنجا هم تبلیغ کنید.

برای افزایش سئوی خود یک چرخ پیوند ایجاد کنید. چرخ پیوند شامل نوشتن 10 مقاله در مورد کلمات کلیدی است که می خواهید با پیوندهای خود مرتبط کنید. در هر مقاله، پیوندی به وب سایت خود و پیوندی به یکی از مقالات دیگر قرار دهید. سپس هر یک از آن مقالات را به فهرست مقالات متفاوتی ارسال می کنید. به این ترتیب، هر مقاله و هر فهرست مقاله مستقیماً به وب سایت شما و همچنین به یکدیگر پیوند می یابد.

هنگامی که با بهینه سازی موتورهای جستجو سروکار دارید، استفاده از Google Trends بسیار مهم است. Google Trends به شما نشان می دهد که چه کلمات کلیدی پرطرفدار هستند و چقدر محبوب هستند. این به نوبه خود به شما این امکان را می دهد که محبوب ترین کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی را هنگام ایجاد صفحات خود انتخاب کنید تا بیشترین ترافیک را به دست آورید.

مراقب تقویم باشید و استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود را برنامه ریزی کنید تا تعطیلات، رویدادهای ویژه و پیشنهادات فصلی را در نظر بگیرید. وقتی در مورد کلمات کلیدی موثر تحقیق می کنید، خواهید دید که کلمات کلیدی مرتبط با تعطیلات در روزها و هفته های منتهی به تعطیلات افزایش می یابد. با تطبیق نه تنها محتوای خود، بلکه تلاش‌های بهینه‌سازی خود برای فصل، از این تغییرات بهره ببرید.

برای هر صفحه در وب سایت خود تگ های توضیحات متا با کیفیت بالا بنویسید. انجام این کار واقعاً بر امتیاز شما تأثیر زیادی نخواهد گذاشت، اما باعث می شود افراد بیشتری روی لیست جستجوی شما کلیک کنند. این به شرکت شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشد، یا حداقل سرنخ های بیشتری برای فروش در آینده داشته باشد.

هنگام طراحی و کدنویسی نقشه سایت خود، باید مطمئن باشید که با URL صفحه اصلی شما مرتبط است. موتورهای جستجو از اطلاعات مرتبط با نقشه سایت برای انتخاب یک صفحه از دامنه شما استفاده می کنند که بهترین نمایش کل سایت شما در نظر گرفته می شود. این صفحه تنها صفحه ای است که در نتایج جستجو استفاده می شود.

HTML خود را بهینه کنید و نه فقط متن خود را. موتورهای جستجو صفحات را به همان شکلی که کاربران انسانی می بینند نمی بینند، بنابراین فقط به این دلیل که از بیرون خوب به نظر می رسد به این معنی نیست که رتبه بالایی کسب خواهد کرد. به عنوان مثال، استفاده از تگ <h1> انتخاب بهتری نسبت به افزایش اندازه فونت با تگ <font> است، زیرا اکنون موتور جستجو متوجه خواهد شد که متن یک هدر است.

اگر وقت بگذارید و این نکات را در برنامه بهینه سازی موتور جستجوی خود اعمال کنید، نتایج بسیار خوبی خواهید دید. هیچ نتیجه‌ای یک شبه اتفاق نمی‌افتد، اما این نکات و توصیه‌ها مطمئناً به شما کمک می‌کنند تا نتایجی را که سایت‌هایتان به آن نیاز دارند، سریع‌تر از آنچه در غیر این صورت انجام می‌دهید، به دست آورید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *