مشاوره تخصصی در مورد نحوه یادگیری گیتار

post area

بر کسی پوشیده نیست که گیتار یکی از محبوب ترین سازهای جهان است. یادگیری نواختن گیتار چیزی است که واقعاً خاص است. اگر می خواهید این شاهکار بزرگ را انجام دهید، پس در حال جستجوی نکات مفیدی هستید که می تواند مواردی را که به آن نیاز دارید به شما ارائه دهد.

گیتار

صبور باش. ممکن است احساس نکنید که با نواختن گیتار خود اصلاً در حال پیشرفت هستید، اما حقیقت این است که شما از جایی شروع می کنید که همه شروع کردند. اگر از سختگیری در بازی خود دست بردارید، متوجه خواهید شد که شما تنها مبتدی نیستید که می شناسید. راحت باش بهتر میشوی.

موسیقی گوش کن یکی از بهترین راه ها برای یادگیری هر چیزی تماشای یک حرفه ای در محل کار است. به موسیقی گوش دهید و واقعاً سعی کنید نواختن گیتار را جدا کنید. نحوه بازی آنها را مشخص کنید و به تکنیک آنها توجه زیادی داشته باشید. فقط از گوش دادن و تماشای بازی دیگران می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

مهارت شنیداری خود را بهتر کنید. این مهارت در نواختن گیتار بسیار دست کم گرفته شده است، اما یکی از مهمترین آنهاست. گوش دادن به نوازندگان دیگر. سعی کنید به مواردی مانند لحن، نواختن و نوع صداهایی که از گیتارهای خاص می آیند گوش دهید. سپس، برای بهبود هر چیزی که به نظر می رسد، شروع به گوش دادن به نواختن خود کنید.

موسیقی

سعی کنید از یک معلم درس بگیرید. درست است که شما می توانید گیتار را به تنهایی یاد بگیرید، و بسیاری قبلاً این کار را انجام داده اند. با این حال، یک ناظر معمولی که به شما بازخورد در مورد بازی شما می دهد، مفید است . یک معلم مستحکم کسی است که بتواند از شما انتقاد سازنده کند. توانایی پرسیدن سوال نیز مفید خواهد بود.در مورد یادگیری نحوه کوبیدن استرس نداشته باشید. در حالی که این چیزی است که شما باید نحوه انجام آن را بیابید، هیچ راه درست یا غلطی برای انجام آن وجود ندارد. همانطور که به عنوان یک نوازنده گیتار تمرین می کنید و در حال تکامل هستید، به مرور زمان شروع به برداشتن آن خواهید کرد.

یادگیری تئوری موسیقی می تواند به گیتاریست های تازه کار کمک کند. از آن دسته کلاس هایی است که یا دوستش دارید یا از آن متنفرید. مهارت ها می توانند به بازی شما کمک زیادی کنند. می‌توانید مواردی مانند نحوه خواندن نمودارهای آکورد، نت‌خوانی دیدنی و همه چیز در مورد نام نت‌ها را بیاموزید. می تواند به شما کمک کند آنچه را که می شنوید و می نوازید بهتر تشخیص دهید و درک کنید.

معلم گیتار

.

هنگامی که شروع به یادگیری گیتار می کنید، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن یک ساز با کیفیت بالا برای اهداف تمرین انجام دهید. اگر پولی برای خرید ندارید، قرض بگیرید یا اجاره کنید. استفاده از یک گیتار خوب به شما کمک می کند تا در حین یادگیری، مطمئن شوید که ابزار لازم برای نواختن خوب گیتار را دارید.

سبک گیتار خود را پیدا کنید. هنگامی که به اصول اولیه رسیدید، باید سبک بازی خود را توسعه دهید. به نوع موسیقی که از آن لذت می برید فکر کنید. وقتی با نواختن گیتار راحت می شوید، باید بتوانید انواع سبک ها را آزمایش کنید و هر چه می خواهید بنوازید.

همانطور که ممکن است برای تازه کارهای گیتار عجیب به نظر برسد، مهم است که فرآیند ساخت پینه بر روی نوک انگشتان خود را بلافاصله پس از شروع یادگیری نواختن ساز شروع کنید. داشتن کمی پوست ضخیم در انتهای انگشتان باعث می شود نواختن درد کمتری داشته باشد و با صرف زمان بیشتر و بیشتر برای ساخت موسیقی ارزش تلاش را دارد.

گیتار

به دنبال فیلم های آموزشی آنلاین باشید. با اینترنت، یادگیری یک مهارت جدید به طور تصاعدی آسان تر شده است. دستورالعمل یک به یک، اگرچه ایده آل است، اما نسبتاً گران است. اگر نمی توانید هزینه کلاس ها را بپردازید، به جای آن به سایت هایی مانند YouTube نگاه کنید. مربیان محبوب گیتار را پیدا کنید و ویدیوهای آنها را تماشا کنید. بسیاری از دستورالعمل های مفید وجود دارد.

دوستی پیدا کنید که می نوازد یا می خواهد نواختن گیتار را یاد بگیرد. سعی کنید بازیکنی را پیدا کنید که از کارش لذت می برید و ببینید آیا او شما را همراهی می کند یا خیر. آنها می توانند تکنیک هایی را به شما نشان دهند که شاید هنوز یاد نگرفته اید. علاوه بر این، یادگیری و نواختن گیتار با افرادی که به آنها علاقه دارید سرگرم کننده است. فردی را پیدا کنید که مهارت های مشابه شما داشته باشد تا بتوانید به یکدیگر کمک کنید.

‘djhvگیتار

ممکن است شما به گیتار علاقه مند شده باشید تا بتوانید آهنگ های محبوب را اجرا کنید، اما اکثر مردم نمی توانند در آن سطح شروع کنند. پس با چند آهنگ ساده و ابتدایی آشنا شوید و آنها را تمرین کنید تا به شما در توسعه مهارت های حرکتی ظریف و مهارت های انگشت گذاری کمک کند. آهنگ‌های ساده می‌توانند به شما کمک کنند تا یاد بگیرید چگونه انگشتان خود را دستکاری کنید، به طوری که وقتی نوبت به آهنگ‌های پیچیده‌تر می‌رسد، انگشتان شما از قبل بدانند که چگونه برای انجام آنها حرکت کنند.با دیگرانی که می دانند چگونه گیتار بزنند صحبت کنید. فرقی نمی‌کند بازیکنان دیگر را کجا پیدا کنید، چه آنلاین یا آفلاین. فقط مهم است که با افرادی که گیتار می زنند صحبت کنید. آنها می توانند پیشنهادات و نکاتی را به شما ارائه دهند که نواختن گیتار شما را به سطح بالاتری برساند.

 

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *