راه حل های ساده درباره بهینه سازی موتورهای جستجو که دنبال کردن آنها آسان است

post area

بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع سنگین برای یادگیری است. برای رسیدن به نتایجی که می خواهید، به دانش و صبر نیاز دارید. در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی موفقیت در سئو ارائه شده است.

برای دستیابی به حضور بهینه در موتور جستجو، بازدیدکنندگان سایت خود را تشویق کنید تا در فید(های) RSS شما ثبت نام کنند. هر چه تعداد افراد بیشتری در فید(های RSS) شما ثبت نام کنند، سایت شما در نظر موتورهای جستجو قانونی تر به نظر می رسد و بالاتر در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوید.

اگرچه ممکن است برخی از کارها را برون سپاری کنید، سئو همچنان کار اصلی شما به عنوان صاحب سایت است. این بدان معنی است که شما باید بر روند نظارت داشته باشید، هر چند که ممکن است گاهی اوقات خسته کننده به نظر برسد. شما نمی توانید اجازه دهید جزئیات کوچک از دست شما خارج شود. یک کلمه کلیدی اشتباه یا یک لینک شکسته امروز می تواند منجر به رتبه بندی ضعیف سایت فردا شود. بنابراین مطمئن شوید که از همه چیز آگاه هستید و سایت خود را به صورت ریز مدیریت کنید.

برای گسترش پایگاه مشتری و آوردن ترافیک بیشتر به سایت خود، از خوراک محصول برای تقویت حضور آنلاین خود استفاده کنید. موارد مربوط به کسب و کار شما مانند قیمت ها و توضیحات محصول را می توان در این فیدها فهرست کرد. به سایت های مقایسه خرید و همه موتورهای جستجوی اصلی ارسال کنید. همچنین دریافت خوراک مستقیم از طریق خواننده برای مصرف کنندگان امکان پذیر خواهد بود.

توجه داشته باشید که عنکبوت های جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند، آنها فقط می توانند متن را بخوانند. شما باید متنی را در توضیحات تصاویر و تگ های تصویر خود بگنجانید تا بتوان آنها را در نتایج موتورهای جستجو پیدا کرد. با استفاده از برچسب “ALT” تصویر، می توانید کلمات کلیدی و متنی را اضافه کنید، که می تواند به عنکبوت کمک کند تا با مطالعه اطراف تصویر شما را به طور موثر پیدا کند.

در سئو مطمئن شوید که چگالی کلمات کلیدی مناسب را دریافت کنید. از کلمات کلیدی به طور یکنواخت در سرتاسر عنوان، سرصفحه ها و مقالات خود و همچنین در قسمت های دیگر صفحه که مقاله شما را مورد توجه موتورهای جستجو قرار می دهد، استفاده کنید. یک تا دو درصد تراکم کلمات کلیدی این روزها بهترین در نظر گرفته می شود. یعنی یک یا دو کلمه کلیدی در هر 100 کلمه بهینه است.

با تنظیم دقیق و دقیق محتوای وب سایت و برچسب های صفحه، مدیران وب سایت می توانند موقعیت وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو تا حد زیادی افزایش دهند. با این حال، مهم است که آنها این موقعیت های مطلوب را کسب کنند. سایتی که در صفحات نتایج رتبه بالایی داشته باشد، ترافیک زیادی دریافت می کند – اما اگر محتوای آن پایین تر از حد باشد، هیچ یک از آن را حفظ نخواهد کرد. محتوا پادشاه است.

دنیای پادکست ها نیز چیزی است که باید در نظر بگیرید. پادکست‌ها می‌توانند هم ویدیویی و هم صوتی باشند، و اغلب به صورت زنده با اطلاعات مرتبط برای مخاطبان پخش می‌شوند. ورود به دنیای پادکست آسان است. شما فقط به یک ضبط صوت نیاز دارید. سپس موتورهای جستجو می توانند توضیحات پادکست شما را دریافت کنند.

هنگامی که به محتوای وب سایت های دیگر پیوند می دهید بسیار محتاط باشید. در حالی که یک پیوند مستقیم به محتوای محبوب یا مرتبط می تواند به تلاش های شما برای بهینه سازی موتور جستجو کمک کند، صاحبان سایتی که به آن پیوند می دهید ممکن است از آن استقبال نکنند. صاحبان سایت های پر محتوا (مانند سایت های رسانه های خبری) دوست ندارند بازدیدکنندگان بدون دیدن صفحه اصلی خود به محتوای آنها دسترسی داشته باشند.

سعی کنید از سایت های سنگین تصویری خودداری کنید تا در رتبه بندی بالا بمانید. رتبه بندی موتورها بسیار بالاتر از تصاویر است، بنابراین اگر روی تصاویر تمرکز کنید، رتبه سایت شما آسیب خواهد دید. هر تصویری را که شامل می‌شوید، مطمئن شوید که متن جایگزینی را که تصویر را توصیف می‌کند، داشته باشد.

شما باید مراقب بهینه سازی موتورهای جستجو باشید. اگر از روش های غیر اخلاقی استفاده کنید یا محتوای مفیدی در وب سایت خود ارائه نکنید، توسط موتورهای جستجو جریمه خواهید شد. همیشه باید در نظر داشته باشید که خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهید و بهترین منافع آنها را به عنوان هدف خود حفظ کنید.

اگر محتوایی داشته باشید که از بالاترین کیفیت برخوردار باشد، مطمئناً افراد بیشتری را جذب خواهید کرد و توجه موتورهای جستجو را بیشتر جلب خواهید کرد. محتوایی که صرفاً بازخوانی مملو از کلمات کلیدی از اخبار قدیمی باشد، برای کسی مطلوب نیست. اگر محتوای شما ضعیف است، تنها راهی که مورد توجه قرار می گیرد این است که آن را با لینک های ساخته شده به صورت دستی پر کنید و این بسیار وقت گیر است.

از ریدایرکت HTTP 301 به جای متا رفرش یا ریدایرکت 302 استفاده کنید. تغییر مسیر 301 به موتور جستجو می گوید که مکان جدید سایت شما دائمی است و آنها باید مکان جدید را فهرست کنند. به‌روزرسانی متا و تغییر مسیرهای 302 برای مکان‌یابی مجدد موقت در نظر گرفته شده‌اند و اغلب توسط اسپمرها استفاده می‌شوند، به این معنی که استفاده از آنها می‌تواند به رتبه‌بندی شما آسیب برساند.

اگر برای ایجاد، گسترش و ارتقای برند شخصی خود وقت صرف نکنید، سئو برای سایت شما معنایی ندارد. یک لوگو، شعار به یاد ماندنی طراحی کنید و از طراحی تایپوگرافی و چیدمان موثر در سایت خود استفاده کنید. حتی اگر رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشید، اگر مشتریان منصرف شوند و تصمیم بگیرند فوراً از سایت متوسط ​​شما خارج شوند، هیچ معنایی ندارند.

هنگامی که در یوتیوب جستجو می کنید، سایت عبارات مرتبطی را پیشنهاد می کند که محبوب هستند. از این به عنوان ابزاری برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید! به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی که تایپ می کنید، در حالی که ارتباط زیادی با ویدیو دارند، لزوماً به اندازه پیشنهادهایی که YouTube در زیر آنها ارائه می دهد محبوب نیستند.

کلمات کلیدی خود را در متن نزدیک و در لینک های سایت خود اضافه کنید. موتورهای جستجو برای پیوندها بیشتر از متن ساده به شما پاداش می دهند، بنابراین مهم است که از پیوندهای متنی در محتوای خود استفاده کنید. برای مثال، به جای گفتن «اینجا را کلیک کنید»، متن واقعی پیوند را مجبور می‌کنید چیزی شبیه به «از مجموعه عظیم ما از جلدهای دسته چک توله سگ و بچه گربه دیدن کنید».

حتی اگر می خواهید کلمات کلیدی را به سایت خود اضافه کنید تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، همچنان باید محتوایی بنویسید که برای کاربران شما جذاب باشد. اگر کاربران به آنچه می فروشید علاقه نداشته باشند، اهمیتی ندارد که در نتایج جستجو چقدر بالا هستید.

تا به حال باید اطلاعات خوبی در مورد اینکه چگونه می توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجوی بزرگ بهینه کنید، آموخته باشید. اگر متعهد بمانید و اهداف خود را هدف گذاری کنید، باید با استفاده از این نکات به موفقیت برسید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *