در زیر بهترین نکات بهینه سازی موتور جستجو را خواهید دید

post area

سئو سایت راز بزرگی نیست و هیچ چیز غیراخلاقی در مورد آن وجود ندارد. هر صاحب وب‌سایتی که می‌خواهد ترافیک سایت خود را افزایش دهد (یعنی هر صاحب وب‌سایت هوشمند) باید مایل باشد اقداماتی را برای بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو انجام دهد. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که یک وب مستر زرنگ می تواند از نظر اخلاقی بهینه سازی کند:

اگر می خواهید بهترین و خاص ترین نتیجه ممکن را با استفاده از موتور جستجو بدست آورید، از علامت نقل قول استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید آمار اندی پتیت را در سال آخر کارش بدانید، تایپ کنید: «اندی پتیت» + «آمار سال آخر». این تضمین می‌کند که موتور نتایج غیرضروری مانند آمارهای سال‌های دیگر کارش را به دست نمی‌آورد.

به منظور بهبود بهینه سازی موتور جستجو، اطمینان حاصل کنید که مقاله مشابهی را در وب سایت خود فقط تحت یک URL پست می کنید – آن را در مکان های مختلف تکرار نکنید. این کار به این دلیل کار می‌کند که موتورهای جستجو تا حدی بر اساس تعداد مکان‌های دیگر که به یک URL پیوند دارند رتبه‌بندی می‌کنند و داشتن بیش از یک URL این اثر را به میزان قابل توجهی ضعیف می‌کند.

برای تشویق جستجوگران به کلیک بر روی سایت شما، مطمئن شوید که متا تگ مربوطه را برای هر صفحه از وب سایت خود انتخاب کرده اید. متا تگ توضیح مختصری است که در زیر عنوان شما در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شود و بدون آن، مردم ممکن است ندانند سایت شما در مورد چیست.

هنگام بهینه سازی یک صفحه وب برای موتورهای جستجو، اجازه ندهید کلمات کلیدی بیش از بیست درصد از کل محتوای صفحه را اشغال کنند. این یک رقم تجمعی است، از جمله هر کلمه کلیدی گنجانده شده در صفحه. کلمات کلیدی اولیه نباید بیش از پنج درصد محتوا را تشکیل دهند و کلمات کلیدی ثانویه باید به دو یا سه درصد محدود شوند.

هنگام بازاریابی آنلاین یک محصول، مطمئن شوید که سایت شما تا حد امکان قابل استفاده و در دسترس باشد. اگر وب سایت شما با کد مشکل داشته باشد یا توسط مرورگرهای خاصی قابل مشاهده نباشد، بازدیدکنندگان و در نتیجه فروش را از دست خواهید داد. افراد بسیار کمی برای استفاده از سایت شما به دردسر تعویض مرورگر خواهند رفت.

هر چند وقت یکبار خط تولید خود را مرور کنید و مدتی را برای از بین بردن چربی اختصاص دهید، به خصوص زمانی که شروع به رشد می کنید. اگر در سایت های خود که کمیسیون های سطح 2 و اشتراک را ارائه می دهند خوب عمل می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سایت هایی را که فقط یک بار پرداخت را ارائه می دهند کنار بگذارید.

کلمات کلیدی خود را در مکان های غیرمنتظره قرار دهید. اگر از عکس‌ها، تبلیغات، گرافیک‌ها یا دیگر اشکال رسانه‌ای استفاده می‌کنید که کدنویسی در آنها دیده نمی‌شود، کلمات کلیدی خود را در جایی قرار دهید. انجام این کار به شما دست برتر می دهد، زیرا خوانندگان خود را با آن بمباران نمی کنید، اما همچنان توسط موتورهای جستجو دیده می شود.

عکس‌هایی با کیفیت بالا از محصولات ارائه دهید و یک سیستم بزرگ‌نمایی آسان برای استفاده را در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند ایده خوبی از جزئیات پیدا کنند. مطمئن شوید که رنگ ها دقیق هستند و هیچ قسمتی با انعکاس پوشیده نمی شود. سعی کنید از اقلام از چندین زاویه عکاسی کنید و یا جذاب ترین نتیجه را انتخاب کنید یا به مشتریان اجازه دهید هر نسخه را به نوبت مشاهده کنند.

محتوایی مانند تصاویر و جاوا اسکریپت را در دایرکتوری های جداگانه ایزوله کنید و از فایل robot.txt برای جلوگیری از فهرست کردن این فهرست ها توسط موتورهای جستجو استفاده کنید. این نوع فایل ها هیچ تاثیری بر عملکرد سئوی وب سایت شما ندارند. با دستور دادن به موتورهای جستجو برای پرش از آنها، سرعت ایندکس کردن سایر بخش های مرتبط تر سایت شما توسط موتورهای جستجو افزایش می یابد.

همیشه باید از عبارات کلیدی خود در تگ عنوان HTML خود استفاده کنید. تگ عنوان وزن اصلی در طول جستجو با استفاده از موتور جستجو است. اگر شما به جای خواننده بودید، احتمالاً چه کلماتی را جستجو می کردید؟ هنگامی که آن کلمات شناسایی شدند، باید به عنوان صفحه شما اضافه شوند.

یک قانون مهم که باید در رابطه با بهینه سازی موتور جستجو به خاطر بسپارید، انتخاب عبارت کلیدی است که فقط دو یا سه کلمه طولانی داشته باشد. مطالعات نشان داده است که نزدیک به 60 درصد از عبارات کلیدی شامل دو کلمه سه کلمه ای هستند، بنابراین این امکان را به شما می دهد تا به بالاترین نتایج ممکن دست یابید.

زمان بارگذاری طولانی دشمن همه وب مسترهایی است که می خواهند ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنند. زمان بارگذاری یک عامل مهم در عملکرد موتور جستجو است. صفحاتی که به آهستگی بارگذاری می شوند، به کندی ایندکس می شوند یا حتی به طور کامل نادیده گرفته می شوند. البته، زمان بارگذاری طولانی توسط بازدیدکنندگان وب سایت قدردانی نمی شود. بارگذاری سریع‌تر صفحات یک تمرین خوب است.

هر صفحه در یک وب سایت این فرصت را برای مشتری یا یک ربات موتور جستجو فراهم می کند تا وب سایت شما را پیدا کند و صفحات شما را بخواند. وقتی وبلاگی را به وب سایت خود اضافه می کنید، فرصت های جدیدی را برای یافتن سایت خود باز می کنید. وبلاگ شما می تواند جنبه های بسیار کوچکی از جایگاه شما را مورد بحث قرار دهد که برای گروه هدف شما جذاب است. به همین دلیل است که افزودن یک وبلاگ یک عمل سئو خوب است.

یکی از راه های خوب برای به دست آوردن بک لینک های خوب، ارسال نظرات در انجمن ها و وبلاگ هایی است که مجاز به ارسال لینک هستید. شما می توانید به انجمن هایی بپیوندید که در مورد جایگاه شما یا یک موضوع مرتبط بحث می کنند. اگر مرتب بازدید کنید و نظرات جالب و مرتبط را به همراه پیوندهای خود ارسال کنید، ترافیک هدفمند ایجاد خواهید کرد.

اگر شرکت یا حرفه ای را انتخاب می کنید تا در تلاش های سئو به شما کمک کند، پیشنهادات ناخواسته را نپذیرید، به خصوص از طریق ایمیل. پیشنهادات ایمیل ناخواسته برای کمک به بهینه سازی موتور جستجوی شما بیشتر از هر شرکت قانونی دیگری کلاهبرداری است. درست مانند دنیای آفلاین، کسب و کارها برای شما تبلیغ می کنند که به سراغ آنها بروید و نه برعکس.

از تغییر مسیرهای 301 در صفحه ای که دیگر در وب سایت شما وجود ندارد استفاده نکنید. در عوض، از صفحه خطای 401 Gone استفاده کنید تا نشان دهید صفحه به خوبی و واقعاً از وب سایت شما حذف شده است. ریدایرکت 301 فقط در صورتی باید استفاده شود که محتوا واقعاً به صفحه دیگری منتقل شده باشد.

به سادگی وب سایتی آنلاین وجود ندارد که نتواند از افزایش ترافیک بهره مند شود. بهینه سازی یک وب سایت برای عملکرد موتورهای جستجو، راه خوبی برای افزایش ترافیک است. استفاده از چند پیشنهاد قبلی ممکن است منجر به بهبود فوری موقعیت وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو شود.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *